جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 22
کد خبر: ۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
پرداختهای کلان با تصمیمات مدیریتی قابل اصلاح است مگر اینکه مدیران بانکی از این پرداختها منتفع باشند و به همین دلیل در قبال آن کاری انجام ندهند.
به گزارش خط بازار"با انتشار صورتها مالی شش ماهه نخست بانکها انتظار می رفت که اصلاحاتی در خرج کرد و انجام برخی هزینه ها صورت گیرد اما گویا این انتظار بزرگی از برخی بانکهاست. زیانهای آنچنانی و هزینه های بالا که می تواند کمتر از این باشد همچنان به مسیر خودش ادامه می دهد. تعدیل برخی از این هزینه ها تنها با همکاری مدیران امکان پذیر خواهد بود. موضوعی مانند پرداختهای کلان با تصمیمات مدیریتی قابل اصلاح است مگر اینکه مدیران بانکی از این پرداختها منتفع باشند و به همین دلیل در قبال آن کاری انجام ندهند.
 
بانک پارسیان از جمله بانک ها است که با وجود زیان انباشته 47.830 میلیارد ریالی که نسبت به پایان سال 97 رشد 41 درصدی داشته اقدام به پرداختهای قابل توجه به کارمندان خود کرده است. این بانک طی شش ماهه نخست سال به 4.113 نفر از پرسنل خود بیش از 3.294 میلیارد ریال پرداخت کرده که هزینه هریک از کارمندانش بیش از 130 میلیون ریال می شود. آنچه که در این میان قابل پذیرش است این است که همه این پرسنل چنین مبلغی را در ماه دریافت نکرده اند و سهم عده قابل ملاحظه منطقا از این رقم کمتر است. لذا از آقای پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان انتظار می رود به منظور تنویر افکار عمومی فیش حقوقی خود و مدیران ارشد بانکی را در اختیار عموم قرار داده و توضیح دهند که با وجود زیان انباشته قابل توجه این بانک چطور چنین پرداختهایی امکان پذیر است؟
 
 
 
انتهای متن
 


خبرفارسی
نام:
ایمیل:
* نظر: